Verslo portretai

Verslo portretai (verslo portretas) – greitai populiarėjanti sąvoka fotografijos pasaulyje. Kiekvienas žmogus nori būti sėkmingas ir atrodyti kaip sėkminga ir savimi pasitikinti asmenybė. Tam ir buvo sugalvota sąvoka verslo portretai.

Trumpai apie esmę

Pateikti savo įvaizdį nepriekaištingai ir aukštumoje. Verslo portretai turi transliuoti stiprią žmogaus energetiką, veržlumą, pasitikėjimą savimi ir tuo pačiu ramybę. Žiūrint į verslininko nuotrauką turi kilti asociacijos „va šitas tai kietas savo srityje“.

Procesas ir detalės

Viskas prasideda nuo skambučio, kai man paskambina atskiras klientas arba įmonė, kuriai reikia naujo įvaizdžio ir darbuotojų portretų. Pirmiausia išklausau kliento norus, tada suformuojame idėją. Verslininko portretas turi transliuoti konkrečią mintį, tad čia labai svarbu „neperspaust“. Tokiame portrete labai svarbi kiekviena smulkmena. Šviesa, aplinka, kliento veido išraiškos, rankų padėtis, pirštų išdėstymas.

Verslo portretas turi taip paveikti žmogų psichologiškai, kad jis norėtų su juo dirbti, turėti reikalų ir juo pasitikėti. Tokios nuotraukos dažnai naudojamos, verslo konferencijoje, CV, WEB svetainėse ir socialiniuose tinkluose. Dažnai tenka fotografuoti vieno žmogaus idėją keliose skirtingose aplinkose. Viena energetika yra perduodama nuotraukose, kuriose tolimas horizontas, rytinė šoninė šviesa, fone upės pakrantė ar dangoraižiai, kita energija yra verslininko portretas odiniame krėsle su brangiu kostiumu ir kartais net cigaru.

Nuotraukos idėja transliuoja būtent tokią informaciją ir energiją, kokią mes jai užduodame. Čia yra tikrai daug psichologijos. Žvilgsnis daug sako apie žmogų ir jis gali būti labai įvairus. Verslo portretas gali atrodyti kategoriškas, arogantiškas, valdingas, pasitikintis savimi arba labai malonus ir draugiškas.

Tokios detalės kaip brangus laikrodis, gerai pasiūtas kostiumas, batai ir visa verslininką supanti aplinka formuoja pirmą įspūdį apie žmogų. Naujas automobilis, prestižinė vieta verslo portretui, brangūs drabužiai ir aksesuarai formuoja žmogaus pasąmonėje užkoduotą informaciją apie verslininko statusą ir sėkmę.

Retas žmogus galintis sau leisti gyvenime gyventi gerai to nedaro. Nuotrauka yra pirminis elementas leidžiantis užmegzti kontaktą su oponentu, vėliau viską lemia kiti faktoriai. Todėl labai svarbu sudaryti pirmą ir neišpildomą įspudį klientui.