Fotografija ir marketingas

Smulkmenos daug pasako

Pakalbėkime apie vestuvių fotografo subtilybes. Kaip rasti greitai ir atpažinti teisingą fotografą iš minios kitų jums visai nereikalingų?

Fotografo internetinis tinklapis. Jis turi būti toks, kad nesukeltų vartotojui diskomforto. Maža smulkmena ir klientas palieka jūsų tinklapį. Ir tai gali nulemti tokios priežastys kaip lėtai pasikraunantis pats tinklalapis, negražus (akies netraukiantis) dizainas, prastos kokybės nuotraukos, neaiški ir paini meniu valdymo sistema, intuityviai nesuprantamas ir nepatogus nuotraukų peržiūros būdas.

Geras, švarus ir oficialus internetinis tinklapis kaip fotografo portfolio kelia kliento pasitikėjimą. Tai svarbu norint užtikrinti kliento saugumo jausmą pasirenkant paslaugos teikėją. Jeigu užėjus į fotografo puslapį klientas pradeda abejoti jo paslaugų kokybe, įžvelgti klastą ir bijoti – tai jau blogas ženklas. Internetu fotografą klientas randa įvairiais būdais. Tai gali būti rekomendacijos kitų žmonių iš lūpų į lūpas arba tiesiog www.google.ltpaieškoje suvesta užklausa.

Kalbant apie marketingą fotografijoje.

Šiandien geras marketingas turbūt užima svarbesnę dalį nei pati fotografija. Teisingas marketingas atveda klientą pas fotografą žymiai trumpesniais keliais nei tai įvyktų vien jo paties pastangomis.

Geras marketingas ir infrastruktūrą visų pirmiausią taupo žmonių laiką. O tai yra labai svarbu. Klientas labai vertiną paslaugos teikėją, kuris sutaupo jam daug laiko ir nervų, atlaisvina nuo nereikalingų paieškų. Geras marketingas padeda klientui greičiau aptikti profesionalaus fotografo internetinį puslapį ir kontaktus, o tai veda prie sėkmingo rezultato. Klientas gali to net nesuprasti, tačiau visa tai ir yra geras marketingas pasiekti klientą ir būti pastebėtu per maksimaliai trumpą laiką.

Iš pradžių tai gali pasirodyti mažais dalykais, tačiau dėl šių atrodo nereikšmingų dalykų ignoravimo – fotografas praranda savo klientą.

Kokia turėtų būti fotografo interneto svetainė, kad trauktų klientą kaip medus bitę?

Į šį klausimą daugelis norėtų turėti atsakymą. Viskas yra paprasta ir tuo pačiu sudėtinga.

Lengvas, neapkrautas nereikalingomis detalėmis, traukiantis akį savo dizainu, švarumu, lengvai funkcionuojančiu meniu ir intuityviai veikiančiu, neperkrautas nuotraukomis, nestringantis interneto puslapis bus jūsų raktas į kliento širdį.

Fotografo „ženklas“.

Dar vienas svarbiausių dalykų norint būti pastebėtam iš toli yra geras logotipas. Profesionalus logotipas fotografijos srityje kainuoja apie 500eur.

Atrodo visai nemaža suma už kažkokį logotipą, tačiau fotografas su išskirtiniu logotipu gali tapti atpažįstamas visame pasaulyje.

Geras logotipas – puošia nuotrauką, yra iškarto atpažįstamas iš toli, perteikia teikiamų paslaugų dvasią ir kurią brendo vertę.

Logotipas tai prekės ženklas atspindintis teikiamų paslaugų kokybę ir įvaizdį. Klientas, turintis gerą estetinį skonį iškart atkreips dėmesį į gražų ir profesionalų logotipą.

Fotografijoje logotipas vaidina ypatingai svarbų vaidmenį. Estetika, prabanga, geras skonis ir tuo pačiu paprastumas.

Vizitinė kortelė

Vizitinė kortelė – taip pat labai svarbus aksesuaras fotografo marketinge. Duodamas klientui vizitinę kortelę fotografas parodo savo požiūrį į klientą, į fotografiją, į savo darbą ir į save. Graži maloni vizitinė kortelė visada užims vietą kliento piniginėje (ar kitoje vietoje). Vizitinė kortelė ne tik primins apie save klientui, tačiau ir bus naudinga dėl kontaktų. Gražią vizitinę visada norėsis parodyti draugui ar pažįstamam prie kavos puodelio vos tik pasisukus temai apie fotografiją.

Graži, tvarkinga ir skoninga vizitinė kortelė yra pagarbos gestas klientui. Geras fotografas turėtų atkreipti dėmesį ir į šias smulkmenas, nes tai yra dėmesys klientui ir kelias į sėkmę.

Geras savęs pateikimas yra būtinas kaip ir mandagus, malonus bendravimas. Nes juk malonu susitikti žmogų, kurio darbai žavi, o ir jis pats gražus kaip asmenybė ir malonu su juo turėti reikalų.